wtorek, 7 kwietnia 2015

Rozdziały

Nie wiem czy wszyscy w was wchodzą w zakładkę 'zapowiedź next'a', ale jeśli kogoś interesuje to, co będzie działo się w następnych rozdziałach, to tam znajdują się krótkie zapowiedzi WSZYSTKICH rozdziałów, jakie udało mi się do tej pory napisać :) w tej chwili zaczęłam pisać rozdział 19, ale chciałabym na wszelki wypadek mieć ich duużo w zapasie w razie gdybym na przykład dostała szlaban na internet co szykuje się wielkimi krokami :/ w tym miesiącu nie mam zielonego pojęcia czy dodam bo do pisania zostały mi tylko weekendy z racji tego, że :
- w czwartek (9.4.15) mam sprawdzian z angielskiego
- w piątek (10.4.15) mam sprawdzian z matematyki
- w poniedziałek (13.4.15) mam sprawdzian z fizyki
- w czwartek (16.4.15) mam sprawdzian z biologii
- w poniedziałek (20.4.15) mam sprawdzian z hostorii
- w poniedziałek (27.4.15) mam sprawdzian z lektury, której jeszcze nawet nie wypożyczyłam :/
prawdziwy miesiąc roboczy -,-
jak ja nienawidzę szkoły
:'( życzcie mi szczęścia, przyda się
Kocham was <3
następny rozdział dodam prawdopodobnie kiedy ogarnę się z tym syfem, plus złapała mnie śmiertelna choroba, która każe mówić do siebie trądzik :'( ja to mam pecha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli czytasz = skomentuj!
Ja także poświęcam czas na pisanie na tym blogu :*